
Slika: Slika dvajsetih piščančkov z različnimi pripomočki (nogometna žoga, lopar, žoga za košarko, bobni, deska za smučanje, smuči, risarsko platno, kitara, piščal, ribiška palica,…)
KROŽEK | MENTOR | PROGRAM |
BOBNI | V. Matela | Razvijanje ritma, poslušanja, koncentracije in koordinacije, učenje novih ritmičnih struktur. |
PLES | J. Vindiš | Učenci pri interesni dejavnosti:
-razvijajo plesno kulturo in sposobnost vrednotenja plesa ter s plesom povezanih umetnosti, -spoznavajo svoje telo kot instrument za plesni izraz ter izgrajujejo pozitivno samopodobo (spoštovanje svojega telesa in samozaupanje), -usvajajo osnovne prvine plesa (prostor, energija, čas)ter različne plesne tehnike, razvijajo kontrolo gibanja, koncentracijo, gibalni spomin in fizično kondicijo, -poglabljajo sposobnosti opazovanja, posnemanja in pomnjenja ter občutljivost gibalne in glasbene zaznave, -razvijajo sposobnost za individualno in skupinsko gibno ustvarjanje, -estetsko poustvarijo plesno kompozicijo na določeno temo. |
SOCIALNE IGRE PRI POUKU | Ž. Rusić | S pomočjo iger bom spodbujala otroke, da razmišljajo o sebi, svojih značajskih in telesnih lastnostnih, željah, pričakovanjih, interesih in posebnostih. Namen je omogočiti posamezniku, da se na čim več načinov predstavi v skupini. Učenci bodo dobili priložnost za doživljanje uspeha in za dojemanje sebe kot uspešne osebe. S pomočjo iger bodo učenci dobili izkušnje, ki prispevajo k pozitivni identiteti. |
SOCIALNE IGRE V NARAVI | D. Urbanija | Pri interesni dejavnosti socialne igre v naravi se bomo seznanili s socialnimi igrami in pravili v naravi. Igrali se bomo igre, ki jih učenci že poznajo in spoznali igre naših dedkov in babic ter tudi likovno ustvarjali. |