
Slika: Risba sedmih oseb, iz katerih so v oblakih narisane različne dejavnosti (violina, mikroskop, računalnik, košarkarski koš z žogo,…)
KROŽEK | MENTOR | PROGRAM |
BOBNI | V. Matela | Razvijanje ritma, poslušanja, koncentracije in koordinacije, učenje novih ritmičnih struktur. |
DRUŽABNE IGRE | K. Golob | Pri interesni dejavnosti Družabne igre bomo zasledovali naslednje cilje: upoštevati pravila iger, biti drug do drugega spoštljiv, ohranjati dobre odnose do sošolcev – sodelovanje po parih in v skupini , spoznavati različne družabne igre (igre s kartami, namizne igre, igre na prostem). Skozi igre se bomo učili tudi strpnosti, prenesti poraz in primerno proslaviti zmago. |
DRUŽABNE IGRE | P. Verdenik | Spoznavanje različnih vrst družabnih iger, pravil iger in izdelava družabne igre. |
FILMSKI KROŽEK | S. Topler
|
Spoznavanje slovenskih filmov, risank in pravljic.
Razvijanje domišljije, besedišča. Ustvarjanje na podano temo. |
KJE PA VAS ČEVELJ ŽULI? | A. P. Golobič | Krožek je namenjen učencem, ki bi se radi pogovarjali o temah mladostništva, odraščanja, prijateljstva, odnosov itd. |
KLAVIATURE | M. Holler | Individualno igranje na klaviature učencev 9. razreda v programu AM. Usvajanje novih skladb in ponavljanje že znanih. |
KNJIGA ME NE BRIGA | P. Bračič | Učencem bo branje predstavljeno kot prijeten, zabaven dogodek. Učenci se bodo srečali z zanimivimi in njim aktualnimi besedili. Večina dejavnosti bo predstavljena skozi igro in situacije, v katerih bodo krepili socialne veščine. |
KUHARSKI KROŽEK | J. Ivartnik | pri ID bomo spoznavali nove recepte, se rokovali z različnimi dejavnostmi, ki jih izvajamo v kuhinji in učence navajali na samostojno izvedbo. |
KUHARSKI KROŽEK | K. Plošnik | V šolskem letu 2024/25 bojo učenci 3. f (5 učencev) obiskovali kuharski krožek. Pri krožku bomo razvijali različne veščine. Naučili se bomo samostojno pripraviti enostavnejše jedi, popraviti za seboj, umivanja posode, bontona prehranjevanja itd. |
LITERARNI KROŽEK | J. Ivartnik | Preko zgodb, revij, stripov in drugih virov literature, bomo učencem približali slovenski jezik in izražanje v njem. |
MISELNE IGRE 1, 2, 3 | K. Šešerko
A. P. Golobič |
Rubikova kocka, labirint, uganke, soba pobega. |
MLADI PLANINCI 1
2 |
D. Bedök
B. Medved |
Krajši izleti na okoliške hribe, griče.
Raziskovanje Maribora. |
MLADI RAZISKOVALCI | D. Horvat | Izvajanje zabavnih naravoslovnih eksperimentov. |
PEVSKI ZBOR 1, 2 | M. Holler | Petje ljudskih in umetnih pesmi. |
PRAVLJIČNO-LUTKOVNI KROŽEK | T. Gorenjak | Učenci bodo skozi aktivno poslušanje ter igro spoznali sporočilnost in značilnost pravljic. S pomočjo pravljičnih junakov bodo spoznali, prejeli in usvojili določene vrednote (medsebojna pomoč, spoštovanje, sočutje …) ter predelali težka čustva (jeza, žalost, bes …).
Praktično s ustvarjanjem lutkovne predstave, bodo spoznali lutkovno gledališče kot sintezo različnih umetnosti. Ob tem se bodo krepili na socialnem, čustvenem, govornem, komunikacijskem in ustvarjalnem področju. |
RAZISKOVALCI | A. Kampuš | Raziskovanje podatkov z uporabo knjig in spleta. |
ROČNA DELA | A. Čas | Kvačkanje, pletenje, šivanje, vezenje, makrame. |
SOCIALNE IGRE | P. Bračič | Učenci razvijajo socialne spretnosti, ki jih potrebujejo za življenje, ter skozi igro spoznavajo sebe in vrstnike. Te veščine razvijajo s pomočjo socialnih iger, gibalnega in likovnega izražanja ter ustvarjanja, igre vlog, skupinskih pogovorov, besednih iger, dramatizacije, pantomime.) |
SPRETNI PRSTKI | A. Petek | Interesno dejavnost Spretni prstki bodo obiskovali učenci 3. in 4. G razreda ob četrtkih 7. uro. Dejavnosti bodo temeljile na spodbujanju fine motorike, delovnih navad, ustvarjalnosti, iznajdljivosti ter samostojnosti. Ure so načrtovane tako, da se prilagajamo letnim časom in vsakodnevni rutini. Podrobno se bomo seznanili in se navajali na gospodinjska dela (pospravljanje, obešanje perila, gnetenje testa, prelivanje tekočin), kmečka opravila (skrb za rastline, trebljenje buč, odstranjevanje pleveli), skrbi zase in hranjenje (umivanje, ščetkanje zob, uporaba pribora). Izdelovali bomo okrasitev za učilnico in različne izdelke glede na mesec ali letni čas (adventni venček, voščilnice, pustne maske, rože iz papirja). |
UČENJE JE LAHKO ZABAVNO | M. Žerjavič | Učenci z učnimi težavami bodo pri interesni dejavnosti spoznali in urili različne tehnike učenja. |
UČILNICA NA PROSTEM 1
2 3 |
K. Golob
A. Stajnko K. Plošnik |
Z interesno dejavnostjo Učilnica na prostem bodo učenci pridobivali izkustveni učni prostor, v katerem bodo spoznavali in utrjevali različne učne vsebine s področja matematike, slovenščine, okolja in umetnosti. Učilnica na prostem poveča motivacijo, saj se učenci poleg učenja tudi zabavajo in vzpodbuja tudi skrb za zdravje, saj učencem na svežem zraku in omogoča medpredmetno povezovanje. |
USTVARJALNICA | M. Štabuc | Razvijanje ročnih spretnosti. |
VESELA ŠOLA 1
2 |
I. Žorž Hrastnik
J. Ivartnik |
Odkrivanje novih, zanimivih tem in aktualne problematike, širjenje besednega zaklada. |
ZABAVNA MATEMATIKA | A. Štefanič | Učenci bodo skozi najrazličnejše igre, matematične križanke in druge zanimive matematične zanke in uganke, utrjevali že pridobljena in usvajali nova znanja. |
ZGODOVINSKI KROŽEK | M. Hribernik | Spoznavanje izbranih tem iz sodobne zgodovine. |